Σε πλήρη τέλμα φαίνεται πως είναι αυτή την εποχή τοι 4 εργολαβίες για την κατασκευή του αυτοκινητόδορμου Άκτιο-Αμβρακία. Τα έργα όπως ανεφέρει στο ypodomes πηγή από το Υπουργείο Υποδομών είναι παγωμένα και προς το παρόν δεν εκτελούνται καθόλου εργασίες. Σύμφωνα με την ίδια πηγή αυτή την εποχή ετοιμάζονται συμπληρωματικές συμβάσεις για να συνεχιστούν οι 3 από τις 4 εργολαβίες για να μπορέσουν να συνεχίσουν έχοντας απρόσκοπτα χρηματοδότηση.

Την ίδια ώρα όπως μαθαίνει το ypodomes ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης για την εργολαβία-σκούπα που θα ολοκληρώσει τα έργα μετατροπής του οδικού άξονα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Η συνέχεια των έργων θα γίνει με ότι έχει απομείνει από τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2007-2013 και έχει υπολογιστεί ένα ποσό 130εκ.ευρώ για τα έργα που χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Το βέβαιο είναι όπως αναφέρει το ypodomes ότι διανύουμε ακόμα μία καταστροφική για το έργο χρονιά καθώς όλα τα προβλήματα που κουβαλούσε βγήκαν στην επιφάνεια και σε συνδυασμό με το πάγωμα των έργων ήρθε η απόλυτη παύση εργασιών.

Σε κάθε περίπτωση το έργο θα χρειαστεί την άμεση παρέμβαση της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών καθώς μαζί με την Ιόνια Οδό θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά των οδικών μεταφορών σε Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρο.

Από τον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία όμως εξαρτάται εν πολλοίς και η τουριστική οδική κίνηση νησιών του Ιονίουκαθώς με την ολοκλήρωση του θα ευεργητηθεί άμεσα η Λευκάδα και σε μικρότερο βαθμό η Κεφαλονιά και ηΙθάκη.

Τα έργα έχουν μήκος 48,5χλμ και το έργο περιλαμβάνει την μετατροπή του δρόμου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση από τη Λίμνη Αμβρακία (ξεκινώντας με την παράκαμψη Αμφιλοχίας) και φτάνει στο Άκτιο όπου συναντά από τη μία την Υποθαλάσσια Αρτηρία Άκτιο-Πρέβεζα και από την άλλη τον άξονα Άκτιο-Λευκάδα.