Aπόλυτα σωστός σε ότι έχει να κάνει με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ήταν ο ιδιοκτήτης του συμπαθέστατου γαϊδάρου που γύρω στις 11 το βράδυ έφτασε στα Βραχναίικα για... ποτό!
Ναι καλά διαβάσατε...
Το βράδυ της Τρίτης και ενώ με παρέα πίναμε ποτό στο Ντιβάνι στην περιοχή των Βραχναιίκων, ακούσαμε γέλια και μια οχλαγωγία όταν είδαμε κόσμο κοντά στην πέργκολα του μαγαζιού να φωτογραφίζεται με το παρεξηγημένο (σαν είδος) αλλά αξιολάτρευτο γάϊδαρο της φωτογραφίας.
Με φώτα πορείας, με αναγραφόμενη την έδρα (πάνω στην σέλα έγραφε, Πάτρα) και τον συνοδό του με γιλέκο που φωσφορίζει τη νύχτα έκαναν στάση για ποτό και νερό.
Πολύ γρήγορα, έγινε η ατραξιόν της περιοχής...

Δείτε επίσης


