Το εκκλησάκι του Αϊ Νικόλα στην Πάτρα, απέναντι από τον Μόλο της Αγίου Νικολάου, είναι ένα από τα πιο όμορφα ξωκλήσια που υπάρχουν στην περιοχή μας.

Κτισμένο πάνω στα λιμενοβραχίονα του παλιού λιμανιού της Πάτρας, είναι ένα από τα μέρη που αξίζει να επισκεφτεί κανείς, να πάει εκεί με μία βαρκούλα και να ανάψει ένα κεράκι.

Είναι ένα εκκλησάκι που έχει έντονο άρωμα Ελλάδος και θυμίζει με το λευκό του χρώμα, στημένο, με φόντο το γαλάζιο της θάλασσας, κάτι από Αιγαίο. Βλέποντας το, από ψηλά ή ταξιδεύοντας στην θάλασσα, νομίζει κανείς ότι βρίσκεται σε κάποιο Αιγαιοπελαγίτικο νησί, από εκείνα που σε κάνουν να νιώθεις τόσο όμορφα που ζεις σε αυτή την όμορφη χώρα.

Και όμως δεν βρίσκεται στο Αιγαίο. Βρίσκεται στην Πάτρα και στο παλαιό της λιμάνι, που έχει όλα τα χρώματα της Ελλάδος μέσα της. Αν μη τι άλλο, αυτές τις δύσκολες ώρες που διανύουμε ως χώρα, ας πάμε ως εκεί να ανάψουμε ένα κεράκι για την Ελλάδα, για το χατίρι του Αϊ Νικόλα…