Το απόλυτο αλαλούμ επικρατεί στο κτίριο της ΔΕΗ, στην Ακτή Δυμαίων.

Τα περιστατικά που καταγράφονται σε καθημερινή βάση είναι δεκάδες και η ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες είναι μεγάλη, ψάχνοντας να βρουν το δίκιο τους από γραφείο σε γραφείο, δίχως κανείς να μπορεί να τους δώσει μία λύση, τις περισσότερες φορές.

Τα περισσότερα από αυτά οφείλονται σε λάθη της επιχείρησης, καθώς οι περισσότεροι από τους καταναλωτές έχουν προχωρήσει σε ρυθμίσεις των οφειλών τους, ενώ καθημερινά προκύπτουν νέες αλλαγές για τις οποίες οι υπάλληλοι της ΔΕΗ δεν έχουν καν ενημερωθεί.

Έτσι, μετά τις ρυθμίσεις που ανακοίνωσε η κυβέρνηση οι οποίες είναι άγνωστο ακόμα πότε θα εφαρμοστούν, καθώς στην ΔΕΗ αυτό που τονίζουν είναι ότι δεν γνωρίζουν τίποτα επίσημο, υπάρχουν τουλάχιστον δύο περιπτώσεις καταναλωτών που έχουν μπει στο κοινωνικό τιμολόγιο οι οποίοι ταλαιπωρούνται χωρίς λόγο.

Και αυτό γιατί ενώ έχουν μπει στο κοινωνικό τιμολόγιο, έχοντας όλες τις προϋποθέσεις, αλλά και τα σχετικά έγγραφα που δείχνουν ότι το αίτημα τους είχε γίνει αποδεκτό, οι λογαριασμοί που τους έρχονται αντιστοιχούν στις κανονικές περιπτώσεις κατανάλωσης.

Εδώ και μήνες προσπαθούν να βρουν το δίκιο τους, χωρίς όμως να έχουν καταφέρει τίποτα μέχρι στιγμής, πέφτοντας πάνω σε εμπόδια και μηχανισμούς της γραφειοκρατίας.

Σκεφτείτε δηλαδή τι χάος έχει να επικρατήσει στην ΔΕΗ αν εφαρμοστούν τελικά αυτές οι ρυθμίσεις που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση…