Στο πλαίσιο της συνεργασίας του patrasevents.gr με τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό ΚΑΠΑ, οι εκπαιδευτικοί του σχολίασαν τις απαιτήσεις των απαντήσεων των μαθημάτων της Βιολογίας Θετικής Κατεύθυνσης, Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών) και της Χημείας – Βιοχημείας Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής) στα οποία εξετάστηκαν σήμερα Παρασκευή 24 Μαΐου οι μαθητές των ΓΕΛ στο πλαίσιο των Πανελληνίων εξετάσεων.

Για το μάθημα της Διοίκησης Επιχειρήσεων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης:
Τα θέματα της Διοίκησης των Επιχειρήσεων δεν παρουσίασαν εκπλήξεις. Ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και κάλυπταν όλη την ύλη. Τα παιδιά θα έπρεπε να ήταν προσεκτικά στο ερώτημα ε του πρώτου θέματος και φυσικά στις ερωτήσεις ανάπτυξης που αφορούσαν την επικοινωνία. Οι καλά διαβασμένοι μαθητές μπορούν να έχουν υψηλές βαθμολογίες.

Ο σχολιασμός για το μάθημα της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης:
Τα εξεταζόμενα θέματα της Ιστορίας Κατεύθυνσης απαιτούσαν την προσοχή και την κριτική ικανότητα των υποψηφίων. Οι ορισμοί του Α1 θέματος ξέφευγαν από το κλίμα των αντίστοιχων ορισμών προηγούμενων ετών και ίσως να ξάφνιασαν τους υποψηφίους. Το Β1 θέμα απαιτούσε την χρονική οριοθέτηση ενός χωρίου του σχολικού κειμένου και οι υποψήφιοι έπρεπε να προσέξουν τα χρονικά όρια της απάντησής τους. Προσοχή ιδιαίτερη απαιτούσαν τα ερωτήματα της πρώτης πηγής της δεύτερης ομάδας (Γ1 θέμα) και συγκεκριμένα το β ερώτημα, για το οποίο οι υποψήφιοι έπρεπε να επικαλεστούν συνδυαστικά πληροφορίες από το πρώτο και από το δεύτερο κεφάλαιο. Τα συγκεκριμένα θέματα θα συντελέσουν στην διάκριση των πολύ καλά προετοιμασμένων μαθητών.

Για το μάθημα της Βιολογίας Θετικής Κατεύθυνσης:
Σε γενικές γραμμές, θα χαρακτηρίζαμε απαιτητικά τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές που σήμερα διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Βιολογίας Θετικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου. Τα θέματα Α και Β ήταν βατά και μπορούσαν να απαντηθούν με σχετικά ευκολία από τους μαθητές. Από το θέμα Γ, το Γ2 ερώτημα χρειαζόταν «διερεύνηση» κάτι που ενδεχομένως να διέφυγε της προσοχής. Το Θέμα Δ απαιτούσε από τους μαθητές ιδιαίτερη προσοχή. Οι μαθητές έπρεπε να έχουν κατανοήσει σε βάθος την έννοια της υβριδοποίησης διότι από το Δ1 ερώτημα καθοριζόταν και η επίδοση στα επόμενα ερωτήματα.

Σε λίγο ο σχολιασμός για τα υπόλοιπα μαθήματα...

Διαβάστε επίσης:


Μπορείτε να παρακολουθείτε την ανάρτηση των θεμάτων και στο Facebook: