Η αλλαγή των σχεδίων της δημοτικής αρχής για την Μαιζώνος, μετά την ολοκλήρωση του έργου της διάνοιξης της Κανακάρη που βρίσκεται στην τελική ευθεία, έχει προκαλέσει ήδη αρκετές αντιδράσεις.

Η δημοτική αρχή, όπως ήδη έχει γίνει γνωστό, προχώρησε στην εκπόνηση μιας μελέτης που προβλέπει αντί για την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, την μετατροπή της κεντρικής οδού της Πάτρας σε έναν δρόμο ήπιας κυκλοφορίας.

Τι σημαίνει αυτό; Στην Μαιζώνος δεν θα κυκλοφορούν αυτοκίνητα Ι.Χ., αλλά θα υπάρχει μία λωρίδα για λεωφορεία, δίκυκλα και ταξί, αλλά και μία ακόμα λωρίδα κυκλοφορίας για ποδήλατα.

Η πεζοδρόμηση δεν θα γίνει, κάτι που ανατρέπει τα σχέδια για την δημιουργία ενός καθαρά εμπορικού πεζόδρομου που θα είναι σε θέση να αντισταθμιστεί με τον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου ο οποίος θεωρείται ίσως αυτή τη στιγμή ο ωραιότερος της Ελλάδας, όμως δεν χαρακτηρίζεται εμπορικός.

Άλλωστε, ολοένα και περισσότερα καταστήματα εστίασης πηγαίνουν στην Ρήγα Φεραίου, οπότε η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος θα εξασφάλιζε τις ανάλογες ισορροπίες στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας.

Αυτοί που αντιδρούν υποστηρίζουν ότι το μέτρο της ήπιας κυκλοφορίας απέτυχε παταγωδώς στην περίπτωση της οδού Κανάρη και κανείς δεν εξασφαλίζει την επιτυχία του στην περίπτωση της Μαιζώνος.

Πάντως, το σενάριο προβλέπει εφαρμογή του συγκεκριμένου σχεδίου από τις οδούς Αράτου μέχρι τη Γούναρη, ενώ κατά τα άλλα δεν αλλάζει κάτι από τα όσα είχαν σχεδιαστεί ότι θα γίνουν μετά τη ολοκλήρωση του έργου της διάνοιξης της Κανακάρη, ενός έργου που προχωρά με ταχείς ρυθμούς.

Δηλαδή, η Κορίνθου θα αντιδρομηθεί και θα αποτελεί την είσοδο στην πόλη, ενώ η Κανακάρη την έξοδο προς την Εθνική. Όσο για την Μαιζώνος; Σύμφωνα με την πλευρά της δημοτικής αρχής δεν γίνεται να πεζοδρομηθεί, με την υπάρχουσα κατάσταση στο κέντρο της Πάτρας, καθώς κάτι τέτοιο θα μεγάλωνε ακόμα περισσότερο τον «βραχνά» του κυκλοφοριακού που έτσι και αλλιώς ταλανίζει την πόλη.