Το τίμημα που θα προσφέρουν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές είναι αυτό που θα κρίνει την έκβαση του διαγωνισμού για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που αποκρατικοποιούνται.Πηγές του ΤΑΙΠΕΔ επισημαίνουν ότι οι υποψήφιοι, που παραμένουν στην κούρσα της διεκδίκησης, έχουν κριθεί, στο σύνολό τους, ότι διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία προκειμένου να αναλάβουν την λειτουργία των σημαντικότερων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.

Τελικά στον διαγωνισμό παραμένουν τα 14 μεγαλύτερα περιφερειακά αεροδρόμια, αφού εκτιμήθηκε ότι στην παρούσα φάση δεν υπήρχε ικανοποιητικό ενδιαφέρον για τα 7 επιπλέον αεροδρόμια που είχαν προστεθεί αρχικά. Για τα επτά επιπλέον αεροδρόμια (Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας, Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου) προβλέπονταν ότι θα ήταν στη διακριτική ευχέρεια των ενδιαφερομένων να τα εντάξουν ή όχι στις ομάδες τους.

Ωστόσο όπως αναφέρει το euro2day ΤΑΙΠΕΔ το επέλεξε, τελικώς, να μην εντάξει τους συγκεκριμένους αερολιμένες, οι οποίοι είναι από τους μικρότερους, σε καμία από τις δύο ομάδες.

Ισχυροί ανταγωνιστές

Οι προσφορές από τους υποψήφιους θα κατατεθούν στις 30 Σεπτεμβρίου, όμως το ενδιαφέρον καταγράφεται σημαντικό.

Μετά το κοινοπρακτικό σχήμα Corporacion America - ΜΕΤΚΑ ΜΕΤΚ -2,91%, που έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι προτίθεται να προχωρήσει στην κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς, το ίδιο έκανε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport AG, η οποία συμμετέχει στον διαγωνισμό συνεργαζόμενη με τον όμιλο Κοπελούζου.

Όπως μετέδωσε το Bloomberg ο κ. Stefan Schulte σε δηλώσεις του ανέφερε ότι η διαχειρίστρια του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης για την επέκτασή της στο εξωτερικό στοχεύει σε διαγωνισμούς που αφορούνμικρότερα περιουσιακά στοιχεία, καθώς θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτόν υπάρχουν καλές ευκαιρίες να αναδειχθεί νικήτρια. Η Fraport συμμετείχε σε μια σειρά διαγωνισμών για την διαχείριση μεγάλων αεροδρομίων σε Τουρκία, Βραζιλία και Πορτογαλία, οι οποίοι όμως έληξαν με την επικράτηση των ανταγωνιστών της.

"Εμείς θα υποβάλουμε προσφορά στην Ελλάδα, γιατί βλέπουμε μια καλή ευκαιρία να κερδίσουμε",σημείωσε ο κ. Schulte. Μάλιστα ο ίδιος παρέλειψε να υποστηρίξει ότι οι ισχυρότεροι διεκδικητές των ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων θα είναι τα σχήματα στα οποία συμμετέχουν η Corporacion America, η Vinci, η οποία συμπράττει με τον Όμιλο Ελάκτωρ και η Fraport.