Είναι γνωστό που οι εργαζόμενοι στον τομέα της παροχής υπηρεσιών όπως είναι η εστίαση μπορούν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα αξιοποιώντας τους σωστούς τρόπους συμπεριφοράς, αλλά και άψογης εξυπηρέτησης προς του πελάτες.

Ωστόσο δεν είναι οι λίγοι οι πελάτες που αναρωτιούνται τι κάνουν οι σερβιτόροι πίσω από την πλάτη τους. Απάντηση στο ερώτημα αυτό προσπάθησε να δώσει έρευνα των πανεπιστημίων του Χιούστον και του Μπέιλορ θέτοντας το ερώτημα σε 438 σερβιτόρους για το πως εκδικούνται τους απαιτητικούς, επιθετικούς και εντέλει αγενείς πελάτες τους.

Οι απαντήσεις είναι οι ακόλουθες

  • Το 79% κοροϊδεύει τον πελάτη πίσω από την πλάτη του
  • Το 72% λέει ψέματα στον πελάτη
  • Το 65% κάνει τον πελάτη να περιμένει περισσότερη ώρα
  • Το 61% αγνοεί τον πελάτη
  • Το 52% συμπεριφέρεται με αγένεια στον πελάτη
  • Το 43% διαφωνεί με τον πελάτη
  • Το 34% βάζει τις φωνές στον πελάτη
  • Το 25% αρνείται να εξυπηρετήσει
  • Το 14% προσβάλει τον πελάτη
  • Το 11% αυξάνει το φιλοδώρημα από μόνο του
  • Το 5% απειλεί τον πελάτη