Ένα εισιτήριο, πιο φτηνό, αλλά με μικρότερη διάρκεια, θα έχουν από την 1η Σεπτέμβρη τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, ενώ λιγότερο θα στοιχίζει και η κάρτα απεριορίστων διαδρομών.

Πλέον, καθιερώνεται μόνος ένας τύπος εισιτηρίου, που θα κοστίζει 1,20 ευρώ (από 1,40) και θα έχει διάρκεια 70 λεπτά (αντί για 90).

Επίσης, καθιερώνεται μία κάρτα απεριορίστων διαδρομών, που θα κοστίζει 30 ευρώ και θα ισχύει για όλα τα μέσα, για έναν μήνα. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες, δηλαδή τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (20 ευρώ).

«Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο. Με 1 ευρώ την ημέρα πας παντού, μετακινείσαι παντού στην πόλη όσες φορές θέλεις με όλα τα μέσα», δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, παρουσιάζοντας τη νέα τιμολογιακή πολιτική.

Παράλληλα, ο ΟΟΣΑ θα προβεί σε μια σειρά από καινοτομίες, τις οποίες περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός του, Γρηγόρης Δημητριάδης. Μεταξύ άλλων, θα υπάρχει η εφαρμογή Google trip planner (σε web, κινητά και tablet) που θα προσφέρει πληροφορίες για τις καλύτερες διαθέσιμες διαδρομές, θα δημιουργηθεί τουριστικό εισιτήριο που παρέχει απεριόριστες διαδρομές για τρεις μέρες, συμπεριλαμβανομένης και μίας διαδρομής με επιστροφή από/προς το αεροδρόμιο και κοστίζει 20 ευρώ, ενώ θα καθιερωθούν και νέοι τρόποι αγοράς εισιτήριων με την εισαγωγή του συστήματος θερμικής (e-voucher) σε περίπου 5.000 σημεία πώλησης, καθώς και μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile ticketing).

Τέλος,  σύμφωνα με το newsbomb, θα προχωρήσει και η συνολική αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών, η οποία εκτιμάται ότι θα χρειαστεί περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί, στην οποία περιλαμβάνεται και ο επανασχεδιασμός του δικτύου των λεωφορείων.